#targidająwięcej

targi-back-to-business

„Jeśli ludzie Cię polubią, będą Cię słuchać.
Ale tylko jeśli Ci zaufają, będą robić z Tobą interesy”.
Zig Ziglar

 

Kilka ostatnich miesięcy stanowiło nowe wyzwanie, przed którym stanęło wiele firm na całym świecie.
Targi Kielce to miejsce, które pomoże przywrócić pozycję Twojej firmy na biznesowym rynku.

 

To tutaj spotyka się cała branża
i tu wzmacnia się istniejące kontakty
i nawiązuje nowe. Ostatnie doświadczenia szczególnie mocno pokazały, że żaden email, telefon czy telekonferencja nie zastąpi bezpośredniego kontaktu.

 

Tylko poprzez spotkania, właśnie na targach, można zbudować stosunki biznesowe oparte na zaufaniu.

 

Gospodarka potrzebuje targów jako źródła impulsów. W czasie spotkań rodzą się nowe pomysły i innowacje

 

Targi to idealne narzędzie do oceny danej branży. Udział w wystawach to okazja, by obejrzeć i wypróbować nowości rynkowe oraz poznać opinie klientów o naszych produktach. To także możliwość wymiany doświadczeń i budowy wiedzy. Targi tworzą biznesową przyszłość.



Targi wracają do gry, wróć i Ty!


 

Marek Jankowski
Marek Jankowski

Uwielbiam targi. Głównie dlatego, że dzięki nim można osobiście poznać i nawiązać bezpośrednie relacje z kluczowymi osobami w branży. Targi dają też szansę obejrzenia „na żywo” produktów, a to zupełnie inne doświadczenie niż oglądanie zdjęć w Internecie.

Jestem przekonany, że targi to świetny sposób budowania i podtrzymywania relacji z kontrahentami. branza dziecieca Gdyby nie targi, moja firma nie byłaby dziś w tym miejscu, w którym jest.

Marek Jankowski,
Wydawca Magazynu Branża Dziecięca

Paweł Kruk
Paweł Kruk

Targi branżowe są bardzo ważnym narzędziem rozwoju zarówno dla firm, jak i dla całej gospodarki. Tego typu wydarzenia dają podmiotom gospodarczym możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wystawcy mają szansę dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, z kolei zwiedzający zapoznać się z nowymi produktami i technologiami. Udział w targach jest jednym z najlepszych sposobów dla pracowników firm do stworzenia sieci kontaktów w swojej branży, podzielenia się doświadczeniem i wiedzą. Oprócz wymiernych, policzalnych korzyści targi są również doskonałym narzędziem do dalszego rozwoju swojej marki i budowania jej świadomości wśród klientów i to bez względu na to, czy reprezentujemy ją jako uczestnik czy wystawca. Dlatego warto zaplanować swój udział na przemysłowych targach w Targach Kielce. mm magazyn przemysłowy

Paweł Kruk
dyrektor zarządzający
Raven Media

Jacek Szczerba
Jacek Szczerba

Ostatnie miesiące sprawiły, że większość branż przemysłowych w znaczący sposób została zmuszona do wyhamowania swojej aktywności biznesowej wynikającej w głównej mierze z redukcji poziomu zapotrzebowania i produkcji, będących następstwem pandemii COVID-19.
Wprowadzone ograniczenia i obostrzenia wpłynęły nie tylko na bieżące warunki funkcjonowania firm i ich kondycję ekonomiczną, ale wytworzyły także istotną barierę dla bezpośredniej komunikacji i utrzymywania właściwych relacji ze swoimi partnerami handlowymi i biznesowymi.
Tym samym pewnego rodzaju szansą na powrót do „normalności” staje się możliwość spotkań będących wynikiem przesuniętego kalendarza imprez branżowych.
To także dla organizatorów wszelkiego rodzaju eventów czas próby; konieczność zoptymalizowania oraz zaproponowania nie tylko bezpiecznej ze względu na uwarunkowania i jednocześnie atrakcyjnej formuły swoich wydarzeń, ale w jeszcze większym stopniu otwartej na potrzeby wszystkich stron wynikających z pewnego rodzaju zmian w podejściu do sposobu ich organizacji i realizacji.
plastics-4-life Z przekonaniem i świadomością, że organizatorzy Targów PLASTPOL sprostają temu swoistemu wyzwaniu, życzyłbym sobie byśmy, tak jak co roku, i tym razem mogli spotkać się w Kielcach.
tworzywa.pl

Jacek Szczerba
Business Manager | Co-Owner
ENTERIO s.c.

Maciej Majcherczyk
Maciej Majcherczyk

Targi Kids’ Time to obowiązkowy punkt w kalendarzu naszych działań marketingowych. Dają one doskonałą możliwość wzmocnienia więzi z partnerami biznesowymi i nawiązania nowych kontaktów. Korzyści płynące ze spotkań targowych są nie tylko czysto sprzedażowe, dzięki nim możemy lepiej zrozumieć sytuację panującą w naszej branży, poznać zapotrzebowanie rynku i zaprezentować nowości produktowe. Kids’ Time to również doskonała okazja do poznania opinii na temat naszej firmy i produkowanej przez nas od blisko 30 lat pościeli dla dzieci Amy. To intensywne trzy dni, które procentują przez cały rok. Uczestniczymy w Kids’ Time corocznie od 2011 i cieszymy się że pomimo pandemicznych zawirowań edycja 2021 widnieje w kalendarium targowym. Amy-logo

Maciej Majcherczyk
CEO Amy Sp. z o.o. Sp.K.

{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.tradeExhibitor.title }}
{{ item.tradeExhibitor.stand }}
Nie posiadasz dodanych wystawców.
{{ data.trade.title }}
{{ data.trade.started_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }} - {{ data.trade.finished_at.date | formatDate('DD-MM-YYYY') }}
{{ data.trade.displayed_date }}
{{ item.point.stand }}
Nie posiadasz dodanych wydarzeń.
Pokaż planer targowy