#targidająwięcej
„Jeśli ludzie Cię polubią, będą Cię słuchać.
Ale tylko jeśli Ci zaufają, będą robić z Tobą interesy”.
Zig Ziglar
Kilka ostatnich miesięcy stanowiło nowe wyzwanie, przed którym stanęło wiele firm na całym świecie.
Targi Kielce to miejsce, które pomoże przywrócić pozycję Twojej firmy na biznesowym rynku.

To tutaj spotyka się cała branża
i tu wzmacnia się istniejące kontakty
i nawiązuje nowe. Ostatnie doświadczenia szczególnie mocno pokazały, że żaden email, telefon czy telekonferencja nie zastąpi bezpośredniego kontaktu.

Tylko poprzez spotkania, właśnie na targach, można zbudować stosunki biznesowe oparte na zaufaniu.

Gospodarka potrzebuje targów jako źródła impulsów. W czasie spotkań rodzą się nowe pomysły i innowacje.

Targi to idealne narzędzie do oceny danej branży. Udział w wystawach to okazja, by obejrzeć i wypróbować nowości rynkowe oraz poznać opinie klientów o naszych produktach. To także możliwość wymiany doświadczeń i budowy wiedzy. Targi tworzą biznesową przyszłość.

Uwielbiam targi. Głównie dlatego, że dzięki nim można osobiście poznać i nawiązać bezpośrednie relacje z kluczowymi osobami w branży. Targi dają też szansę obejrzenia „na żywo” produktów, a to zupełnie inne doświadczenie niż oglądanie zdjęć w Internecie.
Jestem przekonany, że targi to świetny sposób budowania i podtrzymywania relacji z kontrahentami.
Marek Jankowski,
Wydawca Magazynu Branża Dziecięca

Targi branżowe są bardzo ważnym narzędziem rozwoju zarówno dla firm, jak i dla całej gospodarki. Tego typu wydarzenia dają podmiotom gospodarczym możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wystawcy mają szansę dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, z kolei zwiedzający zapoznać się z nowymi produktami i technologiami. Udział w targach jest jednym z najlepszych sposobów dla pracowników firm do stworzenia sieci kontaktów w swojej branży, podzielenia się doświadczeniem i wiedzą. Oprócz wymiernych, policzalnych korzyści targi są również doskonałym narzędziem do dalszego rozwoju swojej marki i budowania jej świadomości wśród klientów i to bez względu na to, czy reprezentujemy ją jako uczestnik czy wystawca. Dlatego warto zaplanować swój udział na przemysłowych targach w Targach Kielce.
Paweł Kruk
dyrektor zarządzający
Raven Media

Ostatnie miesiące sprawiły, że większość branż przemysłowych w znaczący sposób została zmuszona do wyhamowania swojej aktywności biznesowej wynikającej w głównej mierze z redukcji poziomu zapotrzebowania i produkcji, będących następstwem pandemii COVID-19.
Wprowadzone ograniczenia i obostrzenia wpłynęły nie tylko na bieżące warunki funkcjonowania firm i ich kondycję ekonomiczną, ale wytworzyły także istotną barierę dla bezpośredniej komunikacji i utrzymywania właściwych relacji ze swoimi partnerami handlowymi i biznesowymi.
Tym samym pewnego rodzaju szansą na powrót do „normalności” staje się możliwość spotkań będących wynikiem przesuniętego kalendarza imprez branżowych.
To także dla organizatorów wszelkiego rodzaju eventów czas próby; konieczność zoptymalizowania oraz zaproponowania nie tylko bezpiecznej ze względu na uwarunkowania i jednocześnie atrakcyjnej formuły swoich wydarzeń, ale w jeszcze większym stopniu otwartej na potrzeby wszystkich stron wynikających z pewnego rodzaju zmian w podejściu do sposobu ich organizacji i realizacji.
Jacek Szczerba
Business Manager | Co-Owner
ENTERIO s.c.

Targi Kids’ Time to obowiązkowy punkt w kalendarzu naszych działań marketingowych. Dają one doskonałą możliwość wzmocnienia więzi z partnerami biznesowymi i nawiązania nowych kontaktów. Korzyści płynące ze spotkań targowych są nie tylko czysto sprzedażowe, dzięki nim możemy lepiej zrozumieć sytuację panującą w naszej branży, poznać zapotrzebowanie rynku i zaprezentować nowości produktowe. Kids’ Time to również doskonała okazja do poznania opinii na temat naszej firmy i produkowanej przez nas od blisko 30 lat pościeli dla dzieci Amy. To intensywne trzy dni, które procentują przez cały rok. Uczestniczymy w Kids’ Time corocznie od 2011 i cieszymy się że pomimo pandemicznych zawirowań edycja 2021 widnieje w kalendarium targowym.
Maciej Majcherczyk
CEO Amy Sp. z o.o. Sp.K.

Jakim wielkim zaszczytem jest być tu dziś z Wami. W Wielkiej Brytanii zawsze jesteśmy pod wielkim wrażeniem wytrzymałości i determinacji Polaków. Przykłady tej wytrzymałości i determinacji można mnożyć patrząc na wieloletnią historię narodu polskiego. Dlatego nie jest to żadnym zaskoczeniem, że, pomimo wszystkich wyzwań przed którymi obecnie stoi świat, to właśnie Polska zorganizowała jako pierwsza najwyższej klasy targi. Liczba uczestników jest może bardziej skromna, od tej, do której się przyzwyczailiśmy. Dziś rano rozglądałem się po halach, słuchając wypowiedzi przemawiających - cyfry może są skromniejsze. Ale jakość jest bardzo wysoka.
Jeremy Quin
Minister ds. Zamówień Obronnych Wielkiej Brytanii – kraju wiodącego podczas MSPO 2020

Jesteśmy na Dniach Druku 3D, które są częścią targów STOM i jesteśmy tutaj po raz dziesiąty. Od samego początku, kiedy te Dni Druku pojawiły się na targach STOM, my na nich jesteśmy. Nie wyobrażaliśmy sobie żeby nie być w kolejnym roku, to dla nas jest oczywiste. W tym roku jesteśmy sponsorem głównym naszego wydarzenia towarzyszącego. Ostatni raz byliśmy w lutym na targach, teraz mamy wrzesień i to dopiero nasze kolejne targi. Nie wiedzieliśmy, jak będzie ale zaryzykowaliśmy i jesteśmy mega zadowoleni.
Andrzej Burgs
SYGNIS

To jest nasza kolejna edycja, w której jesteśmy partnerem na STOM Robotics. Źle byśmy się czuli, że z tak zacnymi osobami się nie wystawiamy. Upodobaliśmy sobie tę imprezę. Te targi są benchmarkiem dla innych. Myślę, że klienci są ciekawi czy w nowej rzeczywistości biznes może dalej funkcjonować.
Dawid Woźniak
YASKAWA Polska

Jesteśmy ponieważ jest to najlepsza możliwość żeby spotkać się z dotychczasowymi klientami i poznać nowych, potencjalnych klientów. Jest to też najlepsze miejsce do tego, by zaprezentować swoje produkty, nowości zawarte w ofercie, pracujące maszyny.
Marzena Rosa,
DIG ŚWITAŁA

W targach Plastpol bierzemy udział od ich pierwszej edycji. Zainteresowanie tą imprezą jest ogromne. Myślę, że większość osób, która odwiedza targi jest konkretnie zmotywowana do wybranych produktów.
Maciej Reszkowski
LUDATEC