V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE

Jak zarządzać markami własnymi czyli V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE

future private labels Merytoryczne konferencje, nowe trendy oraz najwięksi specjaliści z branży, a także  konkurs na najlepsze opakowanie to wszystko już 17-18 października 2019 roku w Targach Kielce podczas V edycji programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE – jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w 100% poświęconego markom własnym.

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielce to wydarzenie  będące platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi.  Każda kolejna edycja wydarzenia  z roku na rok potwierdza rangę i potrzebę  takich spotkań. Ubiegłoroczna  zgromadziła ponad  83 wystawców z 9 krajów: m.in.  Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a  w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło  800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – znajdują się firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojów, producenci kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów. Ważnym partnerem  projektuw 2017 roku została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”.

future private labels Na FPL Poland & CEE gościli przedstawiciele m.in takich firm jak  AUCHAN, DELIKATESY CENTRUM, DROGERIE NATURA, E.LECLERC, EUROCASH, HEBE, INTERMARCHE, JERONIMO MARTINSPOLSKA, KAUFLAND, KRAKOWSKI KREDENS, MIRABELKA, NETTO, LEWIATAN, LIDL, PIOTR i PAWEŁ,REAL, ROSSMANN. Jak podkreśla Dorota Kałowska, ekspert  rynku marek własnych, „ dobrze zarządzane marki własne w Polsce, w krótkim czasie stały się naprawdę silną konkurencją dla brandów producenckich. U podstawy nowoczesnych i skutecznych strategii private labels  leży dziś coraz lepsze rozumienie polskiego konsumenta oraz umiejętność odpowiadania na potrzeby i trendy.  - Po taką wiedzę, prosto od praktyków branży z Polski i zagranicy warto przyjechać do Kielc”

W ramach tegorocznej edycji FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE  zrealizowanych zostanie szereg projektów, których celem jest pełna i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.

 

EKSPERCKA KONFERENCJA w całości poświęcona markom własnym

future private labels Jednym z ważniejszych wydarzeń będzie konferencja  skupiona na innowacyjności oraz strategicznej roli marek własnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz lojalności konsumentów wobec sieci. Prelegentami będą specjaliści private labels zarówno z Polski jak  i z zagranicy – przedstawiciele managementu sieci, agencji badawczych oraz praktycy z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi.  Konferencja, jak co roku, będzie promowana i relacjonowana w mediach branżowych. Partnerami wydarzenia są m.in.: Poradnik Handlowca, Wiadomości Handlowe, Portal Spożywczy, Handel w praktyce, Rynek Spożywczy, dlahandlu.pl, Packaging Polska, Forum Hurtowe, Życie Handlowe i in.

 

SALON INNOWACJI

W ramach programu odbędzie się także WYSTAWA PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH segmentu FMCG. Będzie to unikalna możliwość zaprezentowania swojej oferty przez producentów, a także przegląd działań sieci w zakresie wdrażania pod markami własnymi innowacyjnych rozwiązań asortymentowych. Wystawie towarzyszyć będzie przegląd trendów oraz nowatorskich  konceptów private labels z całego świata. Uczestnicy spotkań FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE 2018 w jednym miejscu otrzymają dostęp do przeglądu trendów i innowacji, które silnie zarysowały się na rynkach rozwiniętych lub mogą mieć wpływ na marki własne w Polsce w najbliższej przyszłości.

 

Ogólnopolski konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”

future private labels Jedną z dobrych tradycji Future Private Labels stał się konkurs Best Private Labels Packaging, który organizowany jest  pod patronatem cenionego magazynu „Packaging Polska”. W tym roku już po raz trzeci przyznane zostaną w nim nagrody oraz wyróżnienia  na najlepsze opakowania marek własnych. Opakowania do konkursu mogą zgłaszać zarówno właściciele marek własnych jak i producenci oraz projektanci. W roku 2017 konkurs rozwinął skrzydła, bowiem wpłynęło aż 100 zgłoszeń produktowych.

 

TARGI PRODUCENTÓW MAREK WŁASNYCH

Zorganizowane w Targach Kielce w drugim co do wielkości ośrodku wystawienniczym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 220.000 zwiedzających, FUTURE PRIVATE LABELS CEE 2018 to okazja do spotkania przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów z dostawcami oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych.

“Future Private Labels wraz z tak rozbudowaną konferencją to miejsce, gdzie polski handel może pokazać swoją siłę (…). Jest to wydarzenie, gdzie prezentuje się  najnowszą wiedzę, jak rozwijać segment private labels w Polsce. Zarówno w oparciu o badania preferencji konsumentów, jak i w oparciu o doświadczenia znanych sieci handlowych – podkreśla Maria Andrzej Faliński , Dyrektor Generalny POHiD.