50460295b3635ce5d027.jpg
Wykład Agnieszki Sochy wzbudził zainteresowanie wśród zwiedzających Fashion for Kids 2018

Wykłady w Targach Kielce, cz II

29 czerwca 2018
Targi Fashion for Kids oprócz pokazów, ciekawej wystawy targowej, Strefy Influencerów i Projektantów, to także szereg inspirujących wykładów. Jeden z nich poprowadziła certyfikowana trenerka biznesu z Wrocławia.

Drugiego dnia premierowych wystawy w Targach Kielce także nie mogło zabraknąć inspirujących spotkań. Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych przybliżyła uczestnikom kwestie zakupu towaru do własnego sklepu odzieżowego.

- Czy więcej towaru oznacza więcej pieniędzy? A kiedy będzie coś nowego? – takimi pytaniami zaczęła swój wykład Agnieszka Socha. – Nowy towar kupujemy wierząc, że zwiększymy prawdopodobieństwo sprzedaży. Optymalny udział towaru rotującego w jednym miesiącu to około 25% wartości całego magazynu

Agnieszka Socha opowiedziała także, co zrobić gdy czasami brak ochoty do pracy oraz w jaki sposób my-sprzedający widzimy nasz sklep z odzieżą, a jak odbiera go klient. Specjalistka poruszyła także tematy zatrudnienia, zakresu cenowego produktów i efektywnej sprzedaży.

Słyszeliście o efekcie Ringelmanna? Czym jest i czy to coś dobrego? Tego również można było się dowiedzieć podczas wykładu „Czy więcej towaru oznacza więcej pieniędzy?” Podpowiadamy: w skrócie, oznacza on, że dla każdej osoby dodanej do zespołu jej indywidualny wysiłek staje się coraz mniejszy, a nie większy.

Agnieszka Socha to specjalistka z 19-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Prowadzi szkolenia między innymi z zarządzania magazynem czy budżetowania, naprawia i daje narzędzia do zmian. Pasjonatka adrenaliny, skoków ze spadochronem, nurkowania i grania w otwarte karty. 

Targi Kontraktacyjne Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Fashion for Kids powoli dobiegają końca. Wystawa nie należała do największych, jednak skupila wielu zagranicznych wystawców, a z opinii zarówno zwiedzających, jak i uczestników już wiemy, ze wielu z nich nawiązało dobrze rokujące kontakty biznesowe.

(PŚ)