kids-time-whisbear-02.jpg

Szumiące misie od jutra na KIDS' TIME w Kielcach

22 lutego 2017
Whisbear to młoda polska firma prowadzona przez dwie młode mamy. Produkowane przez nie szumiące misie dla noworodków i niemowląt szturmem zdobyły rynek produktów dziecięcych oraz serca rodziców z całego świata

Już po raz kolejny, podczas targów Kids’ Time w Kielcach prezentowane będą misie Whisbear. Idea szumiącej zabawki jest znana już od lat 70,  jednak nigdy szum nie był główną funkcją lecz dodatkową opcją. Założycielki firmy Wisbear, Julia Sielicka-Jastrzębska i Zuzanna Sielicka – Kalczyńska, chciały stworzyć zabawkę, która będzie wyłączenie szumieć, na tyle długo by skutecznie uspokoić i uśpić noworodka. Innowacyjna funkcja CRYsensor sprawia, że miś Whisbear automatycznie uruchamia szum, gdy rozpozna płacz dziecka. Kształt misia został stworzony na podstawie dziecięcych rysunków. Szeleszczące, długie nogi i kolorowe, kontrastowe materiały, z których uszyty jest miś, rozwijają sensorycznie. Dzięki magnesom misia można z łatwością zaczepić na łóżeczku lub wózku.

Przełomowym momentem w historii firmy okazał się pomysł wysłania Szumiącego Misia Whisbear jako prezent królewskiej rodzinie brytyjskiej dla nowonarodzonej księżniczki Charlotte. Kolejnym sukcesem było zaproszenie firmy przez Departament Stanu USA na konferencję Global Entrepreneurship Summit w Nairobi w lipcu 2015, pod patronatem Baracka Obamy. Whisbear został przedstawiony jako przykład innowacyjnego biznesu, prowadzonego przez przedsiębiorcze kobiety. Następnie roku 2016 marka Whisbear zdobyła najważniejszą nagrodę – jako pierwsza polska marka w historii została nominowana i wygrała nagrodę Innovation Award, przyznawaną podczas targów dziecięcych Kind and Jugend w Kolonii.

Rok 2017 będzie dla marki Whisbear niezwykle ważny. Firma planuje ekspansje na kolejne rynki, w tym na rynek amerykański. Ponadto już jesienią tego roku do sprzedaży trafi nowość od marki Whisbear. Szumiące misie będzie można zobaczyć na stoisku marki D-127(hala D).

 

(PP)