mspo-2015-polska-grupa-zbrojeniowa-03.jpg
Salon Obronny zyskał silnego partnera strategicznego Polską Grupę Zbrojeniową

Polski przemysł obronny zabłyśnie na kieleckim MSPO

29 sierpnia 2016
Polska Grupa Zbrojeniowa, Wystawa Narodowa Sił Zbrojnych, prezentacja nowotworzonych jednostek Obrony Terytorialnej – to najważniejsze tegorocznego XXIV Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego. Potencjał militarny Polski zaprezentuje w Targach Kielce ponad 300 krajowych wystawców branży obronnej

Silny polski sektor zbrojeniowy

Krajowy przemysł obronny to kwestia fundamentalna dla bezpieczeństwa Polski. Dobrze zarządzany w najbliższych latach ma być siłą napędową gospodarki. Podczas MSPO 2016 polskie firmy zaprezentują najnowocześniejsze uzbrojenie i sprzęt dla wojsk i służb mundurowych. Swoje produkty pokaże 300 polskich wystawców. Będą wśród nich spółki takie jak Fabryka Broni Łucznik-Radom, PCO, Huta Stalowa Wola, czy Rosomak S.A., należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej, która w jest partnerem strategicznym targów MSPO. Pojawią się też liczne firmy o wysokiej pozycji w branży nie tylko w kraju, ale również za granicą między innymi WB Group, Kenbit czy Grupa Lubawa.

 

PGZ partnerem strategicznym targów militarnych w Kielcach

Polska Grupa Zbrojeniowa, która jest największym wystawcą najważniejszej w Polsce i w tej części Europy wystawy branży obronnej - Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach, została Partnerem strategicznym Salonu Obronnego na najbliższe trzy lata – 2016, 2017 i 2018 rok. W czasie ubiegłorocznej wystawy Grupa ogłosiła strategię na lata 2015 – 2030 zakładającą stworzenie silnego systemu bezpieczeństwa narodowego.

PGZ chce jest liderem innowacyjności. Priorytet Grupy to m.in. działania w sektorze pojedynczych wyrobów oraz wyspecjalizowanych systemów. Według zaprezentowanej podczas MSPO strategii, filarami wzrostu są: plan modernizacji technicznej polskich sił zbrojnych, rozwój eksportu i rynki cywilne

(BS)