849124358ecd7f32472e.jpg
Podczas tegorocznych targów NECROEXPO w Targach Kielce odbędzie się wiele prelekcji, warsztatów - między innymi wykład dotyczący marketingu w branży pogrzebowej

Nowoczesny sposób promocji i sprzedaży usług pogrzebowych – szkolenie podczas targów NECROEXPO

11 kwietnia 2017
„Marketing w branży funeralnej – ujęcie praktyczne” to temat wykładu skierowanego do właścicieli zakładów pogrzebowych oraz osób, które zajmują się marketingiem i promocją podmiotów z branży funeralnej. Będzie go można wysłuchać w Targach Kielce podczas najbliższych targów NECROEXPO 2017

Celem spotkania w Targach Kielce jest zaprezentowanie roli i elementów strategii marketingowej, które podnoszą skuteczność działań sprzedażowych.

  • W programie wykładu znajdą się takie zagadnienia jak:
  • Od czego zacząć planowanie działań marketingowych (elementy strategii)
  • Język komunikacji, czyli co, jak i do kogo mówić
  • Krótkie omówienie wybranych narzędzi marketingowych odpowiednich dla promocji usług pogrzebowych
  • Dobre i złe praktyki w marketingu branży funeralnej z całego świata 

Wykład zorganizowany podczas NECROEXPO 2017 poprowadzą założycielki agencji marketingowej MOMA: Monika Śleziońska – strateg marketingowy, planujący, opracowujący i wdrażający na co dzień strategie marketingowe oraz  Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations, która między innymi opracowuje i wdraża plany komunikacji marek, prowadzi działania związane z kreowaniem wizerunku w mediach.

Najlepszą rekomendacją profesjonalizmu i biegłości Agencji MOMA w tematach branży funeralnej jest fakt, że współpracuje ona z najstarszym i największym zakładem pogrzebowym w Polsce, z powodzeniem realizując założenia strategiczne przyjęte przez firmę.

Wykład odbędzie się 2 czerwca, pierwszego dnia Targów NECROEXPO 2017 w hali E, kapsuła E3 – w godzinach 10.30-12.00

 

Zobacz jak wyglądały targi poprzedniej, 6. edycji NECROEXPO w 2015 roku