9693525580f65f8d87c3.png

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

25 października 2016
Produkty spożywcze marek własnych sieć handlowa Lidl aktywnie promuje w telewizyjnych reklamach, jako równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek. To pierwsza w Polsce tego typu kampania, dotycząca private labels

W gamie 100 marek własnych Lidla znajdziemy około 1.200 produktów. Ich udział w przychodach firmy sięga aż 70 proc. Ambasadorką telewizyjnej akcji promującej private labels została Dorota Wellman, która w humorystyczny sposób, zachęca do sięgania po sprawdzone i oceniane wysoko przez klientów, produkty marek własnych Lidla.

Kluczem do powstania reklamy był wynik badania konsumentów, które przeprowadził Instytut GfK na zlecenie Lidla. Zgodnie z odpowiedziami respondentów, aż 67 procent z nich za priorytet przy zakupie uważa stosunek jakości produktu do ceny. „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” to hasło wspierającej marki własne kampanii, a odwołanie się do coraz popularniejszego w Polsce smart shoppingu wpisuje się doskonale również w światowe trendy.

O smart shoppingu rozmawiano także podczas Future Private Labels, wydarzenia, które w czerwcu odbyło się w Targach Kielce, łącząc konferencję pełną ekspertów (także zagranicznych), warsztaty opakowań i targi marek własnych.

Zobacz film z Future Private Labels w Targach Kielce: