6624541593405aa220df.JPG
Wiele osób skorzystało w ciągu trzech targowych dni ze szkoleń marketingu funeralnego, które zorganizowała w Targach Kielce, podczas Necroexpo 2017 firma MOMA

Jak w nowocześnie promować usługi funeralne?

04 czerwca 2017
Trzydniowe wykłady podczas Necroexpo2017 cieszyły się popularnością

Słuchając profesjonalistek z agencji marketingowej MOMA, które zorganizowały prelekcje w Targach Kielce można było dowiedzieć się na przykład od czego zacząć planowanie działań marketingowych w specyficznej branży pogrzebowej i jakiego języka przekazu informacji użyć, by nie tylko świetnie promować ale też realnie sprzedawać usługi i produkty branży funeralnej.

Monika Śleziońska – strateg marketingowy oraz Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations przedstawiły również dobre i złe praktyki w marketingu branży funeralnej z całego świata, co dla wielu właścicieli zakładów pogrzebowych było z pewnością dobrą wskazówką dla przyszłych działań.

(KK)