future-private-label-pierwszy-dzien-04.jpg

FUTURE PRIVATE LABELS 2016 wystartowały!

15 czerwca 2016
Targi Kielce na dwa dni stały się stolicą marek własnych

III Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych, warsztaty opakowań oraz konkurs na najlepsze opakowanie private labels. Do tego nowości produktowe sieci i innowacyjne opakowania w specjalnej galerii. FUTURE PRIVATE LABELS w Targach Kielce od 15 do 16 czerwca, to marki własne w pigułce pełnej wiedzy!        

Swoją ofertę podczas FUTURE PRIVATE LABELS prezentują 83 firmy. Wśród wystawców są reprezentanci Polski, Białorusi, Czech, Grecji, Litwy, Węgier, Włoch i Ukrainy. Przekrój produktów marek własnych na stoiskach jest szeroki - od artykułów żywnościowych, napoi, poprzez karmy dla zwierząt, chemię dla domu i auta, kosmetyki, aż po środki higieniczne. 

Marki własne na dobre zadomowiły się w sieciach handlowych i świadomości Polaków. O 20-30 procent niższa cena produktów private labels w stosunku do znanych brandów, to nadal czynnik determinujący zakupy polskiego konsumenta. Prognozy do 2020 roku mówią, że rynek ten będzie się wciąż rozwijał, choć już nie tak dynamicznie jak w latach 2009 -2012 – wskazuje raport agencji PMR z III kwartału 2015 roku. Badania rynku i konsumentów, także te etnograficzne, kierunki rozwoju, trendy będą tematem dwudniowych spotkań branży w Kielcach.

W pierwszym targowym dniu przewidziano w programie spotkanie z  Anną Stacherą, głównym specjalistą z Ministerstwa Rozwoju przewidziano. Z rozmów z ekspertem mogli skorzystać zarówno wystawcy oraz zwiedzający i poruszyć problemy handlu, jakie ich dotyczą. Odbędą się także warsztaty opakowań.