262636859a563ed6a1e0.JPG
Warsztaty opakowań zgromadziły podczas ubiegłorocznych targów Future Private Labels w Kielcach wielu zainteresowanych. W roku 2017 również będzie okazja do spotkania na warsztatach.

Forum Dobrych Praktyk podczas Future Private Labels

09 sierpnia 2017
Nowy projekt dotyczący designu marek własnych wystartuje w Targach Kielce

Kolejna edycja Future Private Labels w Targach Kielce, która odbędzie się od 25 do 26 października 2017 ma do zaoferowania „Forum Dobrych Praktyk”. Projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej.

 

Forum organizuje Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem jest Instytut Dizajnu w Kielcach. Projekt „Forum Dobrych Praktyk” umożliwi zbudowanie platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających w sektorze kreatywnym. Dobra jakość promocyjna produktu marki własnej to dziś konieczność. Podnosząc poziom wizerunku, zwiększa się popyt. Ważnym elementem projektu jest wymiana doświadczeń projektantów z Polski z projektantami z innych krajów, którzy posiadają bogate doświadczenie w zakresie „dobrych praktyk”, metodologii pracy w zespole, skutecznego projektowania strategii biznesowej oraz procesu wdrożeniowego.

Jak zmienić wizerunek marki własnej

Forum Dobrych Praktyk chce pomóc przedsiębiorcom odpowiedzieć na pytania: Jak powinien wyglądać proces projektowy? Jak znaleźć dobrego wykonawcę? Jak budować własną markę? Między innymi, by odpowiedzieć na takie pytania, w czasie targów Future Private Labels w Targach Kielce, wystarczy spotkać się ze specjalistami na stoisku doradczym. Profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej oraz zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu.

Warsztaty opakowań znów w Targach Kielce

Forum Dobrych Praktyk towarzyszyć będą warsztaty opakowań marki własnej, które zadebiutowały już w targach Kielce w roku ubiegłym, podczas Future Private Labels. Organizatorzy chcą w sposób praktyczny włączyć przedsiębiorców do testów wizualnych opakowań, by mogli zobaczyć swój produkt w kontekście całego rynku. Podczas warsztatów przedsiębiorcy dowiedzą się między innymi, jakie są koszty wprowadzenia zmian wizerunkowy opakowania; czy warto to robić i jakie są plusy wprowadzenia wszelkich zmian.