869870157c3f12c1cde0.jpg
Uczestnicy Letnich Warsztatów CENTREX wraz z przewodniczącym dr. Andrzejem Mochoniem

Drugie Letnie Warsztaty CENTREX 2016 za nami

29 sierpnia 2016
Menadżerowie marketingu Targów Kielce wzięli udział w letnich warsztatach CENTREX – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych. Warsztaty odbyły się z inicjatywy dr Andrzeja Mochonia – prezesa Zarządu Targów Kielce, przewodniczącego CENTREX

- Centrex był do tej pory głównie instytucją weryfikującą statystyki targowe. Jednak potencjał takiego zrzeszenia jest znacznie większy i trzeba go wykorzystać – mówi Elżbieta Śniadecka, kierownik Zespołu Projektów Marketingowych Targów Kielce, uczestniczka drugich, letnich warsztatów CENTREX. - Takie spotkania, na których wypracowywane są nowe płaszczyzny współpracy między ośrodkami targowymi są bardzo potrzebne. Zaczęliśmy od marketingu, ale tematów będzie wiele – dodaje.

Letnie Warsztaty CENTREX 2016, w których udział wzięli również pracownicy Targów Kielce, odbyły się od 25 do 27 sierpnia w Balatonfüred na Węgrzech. Głównym celem spotkania oraz tematem poszczególnych dyskusji było budowanie strategii komunikacji dla CENTREX w oparciu o najnowsze trendy i dobre praktyki stowarzyszeń targowych.

Przedstawiciele Targów Kielce w gronie uczestników warsztatów CENTREX

W warsztatach CENTREX wzięło udział 12 osób, reprezentantów ośrodków i instytucji powiązanych z przemysłem targowym zrzeszonych w CENTREX, zajmujących się bezpośrednio marketingiem oraz przedstawiciele zaproszonych europejskich stowarzyszeń targowych oraz eksperci w dziedzinie strategii komunikacyjnych i marketingowych.. Wśród nich byli między innymi przedstawiciele Targów Kielce, Międzynarodowych Targów Poznańskich, Expo Arad z Rumunii czy Targów Brno.

Moderatorem i głównym prelegentem Letnich Warsztatów CENTREX był prof. dr Sinisa Zaric, były wieloletni prezes Targów w Belgradzie, dziekan Wydziału Ekonomii belgradzkiego Uniwersytetu Ekonomicznego.

Cel warsztatów – strategia komunikacji CENTREX - Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych

Podczas trzydniowego szkolenia uczestnicy mieli okazję usłyszeć o najnowszych trendach w komunikacji branży targowej, na przykładzie między innymi Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego AUMA. Spotkanie miało również charakter warsztatowy, gdzie każdy z uczestników miał przestrzeń, aby podzielić się swoimi dobrymi praktykami. Szereg dyskusji za nadrzędny cel stawiało poszukiwanie pomysłów, które pomogłyby stowarzyszeniom i instytucjom targowym wspierać komunikację między sobą, jak również między klientami.