82783685a8eb452b7b33.jpg
O międzynarodowtym charakterze targów Kids' Time świadczą m.in. wizyty przedstawicieli mediów zagranicznych

Branżowo i międzynarodowo na KIDS’ TIME

22 lutego 2018
Tegoroczną edycję rekordowych targów branży dziecięcej odwiedzili dziennikarze z Norwegii, Szwecji, Niemiec, Anglii i USA

Targi KIDS’ TIME, których dziewiąta edycja trwa właśnie w kieleckim ośrodki wystawienniczym stanowią nie tylko przegląd najnowszych osiągnięć krajowej branży produktów dla matki i dziecka, ale także możliwość zapoznania się z ofertą niemal 80 firm z całego świata. W ramach wystawy, Targi Kielce odwiedzają wystawcy z 21 krajów, takich jak Belgia, Białoruś, Chiny, Czechy, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Hong Kong, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Słowacja, Stany Zjednoczone, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania czy Włochy.

Międzynarodowe znaczenie targów, podkreśla obecność przedstawicieli prasy branżowej krajowej i zagranicznej. Wśród nich znaleźli się: Hans Henrik de Glasenapp i Anne Grethe – BurØ z redakcji norweskiego Baby Hobby & Leketoy, Lena Hedö reprezentująca szwedzki tytuł Lek& Babyrevyn oraz Cathy Bryan i Robert Preston z angielskiego Nursery Online. Obecni na targach są także przedstawiciele niemieckiej prasy branżowej Tanja Kraemer z Baby + Junior oraz Ulla Cramer z Toys. Amerykańskie czasopismo Toy Book, reprezentują Reyne Rice i Robert Bennet. Reyne, to światowej sławy amerykańska ekspertki i analityczki branży zabawkarskiej, która wygłosi prelekcję na temat globalnych trendów na rynku zabawek i artykułów dla dzieci. To rzecznik i konsultant z 30-letnim doświadczeniem w marketingu produktów dla dzieci.Publikuje artykuły w ponad 60 krajach.

Targi KIDS’ TIME potrwają do 23 lutego. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna jest na stronie www.kidstime.pl

 

(MB)