88116215979d07fe0cfb.jpg
Kuratorzy i przedstawiciele jednostek oświaty: przedszkoli, szkół, uczelni wyższych zdecydowanie znajdą coś dla siebie podczas II Europejskiego Forum Nowych Technologii i Innowacji w Edukacji i Nauce.

Ambasadorzy II Forum Edukacji

25 lipca 2017
Mimo wakacji w Targach Kielce trwają przygotowania do II edycji Europejskiego Forum Nowych Technologii i Innowacji. Listopadowe święto edukacji może poszczycić się ciekawymi osobistościami, które dołączyły do grona ambasadorów wydarzenia: prof. Maciej Tanaś oraz prof. Marek Konopczyński.

Forum Edukacji, które 24 listopada odbędzie się w Targach Kielce zapowiada się w swojej drugiej odsłonie bardzo interesująco. Innowacyjne metody uczenia się, kształcenia i doskonalenia, wykorzystywanie najnowszych osiągnięć technologicznych i narzędzi pracy, edukacja w chmurze, rozwiązania w projektowaniu i designie obiektów edukacyjnych, to tylko niektóre z poruszanych wątków.

Organizatorzy, Targi Kielce oraz Europejskie Stowarzyszenie Dialogu Edukacyjnego, dokładają wszelkich starań, by sprostać wymaganiom zwiedzających i dostarczyć im jak najbardziej kompleksową wiedzę. Miniona edycja przyciągnęła do Targów Kielce blisko 700 uczestników żywo zainteresowanych prelekcjami i prezentacjami bogatego grona ekspertów.

Ambasadorami tegorocznej edycji Forum Edukacji są:

  • profesor Maciej Tanaś – polski pedagog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor nadzwyczajny Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dziekan Wydziału  Nauk Pedagogicznych Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz kierownik Pracowni Edukacyjnych Zastosowań Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w Pionie Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego NASK. Jego zainteresowania naukowe dotyczą m.in. edukacji informatycznej i medialnej oraz zagadnień związanych z bezpieczeństwem dziecka w cyberprzestrzeni. 
  • profesor Marek Konopczyński - polski pedagog resocjalizacyjny, profesor nauk społecznych. Rektor Pedagogium WSNS w Warszawie.Autor 7 książek naukowych oraz współautor i redaktor naukowy 11 pozycji książkowych poświęconych problematyce resocjalizacji instytucjonalnej i pozainstytucjonalnej, a także ponad 100 artykułów i rozpraw naukowych opublikowanych w polskich i zagranicznych czasopismach naukowych. Autor koncepcji twórczej resocjalizacji, której naukowe refleksje mieszczą się w nurcie współczesnych poszukiwań teoretycznej bazy oddziaływań resocjalizacyjnych wynikających z heurystycznej wizji rozwoju człowieka.

 

(MB)